FAQ

1. Ako dlho môžem používať systém bezplatne?

Systém je možné používať 2 mesiace pre 5 používateľov zadarmo.

2. Stratím svoje údaje, ak si zakúpim licenciu až po uplynutí platnosti tej aktuálnej?

Nie, svoje údaje nestratíte, ak si stihnete obnoviť licenciu do 20 kalendárnych dní.

3. Ako si môžem systém zakúpiť?

Po uplynutí 30 dní po registrácii vás budeme kontaktovať a v prípade záujmu vám zašleme zálohovú faktúru.

4. Môžem si zakúpiť aj iné varianty licencie?

Základná licencia je pre 10 užívateľov. Ak systém využíva 1 alebo 10 osôb, je to pre nás takmer rovnaká záťaž, preto by licencia pre menej používateľov nebola lacnejšia. To isté platí aj pri rozšírení, kedy je možné rozširovať systém iba po 5-tich užívateľoch. Vždy je možné zakúpiť iba ročnú licenciu.

5. Ako dlho platí ročná licencia?

Ročnou licenciou sa myslí licencia trvajúca 12 mesiacov od jej zakúpenia.

6. Prečo nemôžem úplne vymazať zamestnancov, projekty, činnosti a iné?

Je to z dôvodu ochrany starších záznamov, ktoré by tak stratili priradené údaje. Domnievame sa, že je lepšie mať napr. pár projektov “zbytočne” v databáze, ako prísť o dochádzku zamestnancov. Ak niečo mylne vytvoríte, je to možné premenovať alebo uzavrieť projekt a už sa nebude zobrazovať medzi zahájenými.

7. Prečo sa zadáva celková cena práce?

Pretože to je reálny celkový náklad na zamestnanca.

8. Ako mám zadať celkovú cenu práce, ak pre mňa niekto nepracuje na trvalý pracovný pomer, ale je ohodnotený podľa odpracovaných hodín? Napr. živnostník, brigádnik a podobne.

Stačí si jeho hodinovú mzdu vynásobiť 160 a túto hodnotu zadať do celkovej ceny práce. Systém bude následne počítať so správnou hodinovou sadzbou.

9. Ak zmením výšku mzdy, príplatkov, alebo počítanie prestávky, kedy sa prejavia zmeny? Prepočítajú sa spätne aj dáta?

Ak zmeníte akýkoľvek údaj, ktorý ma vplyv na výpočet nákladov projektov, teda mzdu, počítanie prestávky, či výšku príplatkov, prejavia sa tieto zmeny vždy iba odo dňa, kedy boli zmenené. To znamená, že všetky údaje zadané pred zmenou ostávajú nezmenené.

10. Je možné dopĺňať do systému ďalšie funkcionality?

Áno, je to možné a priebežne sa tak bude aj diať. O každej zmene budú všetci klienti vopred informovaní. Počas aktualizácie systému môže dôjsť k dočasnej nefunkčnosti systému. Zmeny však budeme implementovať v tom najmenej frekventovanom čase.

11. Čo ak nastanú nejaké zmeny v legislatíve?

Systém sa snažíme pripraviť tak, aby bol prispôsobiteľný podľa potrieb jednotlivých klientov a taktiež aj legislatívy. Ak však nastane situácia, ktorá nebude ošetrená v systéme, určite dôjde k náprave.